maanantai 3. elokuuta 2015


Pientä puhdetta riitti vielä LEDien kanssa, kun yksi noista Kiinasta ostetuista ledeistä irtosi kannastaan, kun tuon sekventiaalivilkun prototyypin kanssa pelasin ja lamppua tuli asennettua ja poistettua kannasta varmaan toista kymmentä kertaa. Kiinalainen kauppias hoiti kuitenkin homman ja laittoi takuuseen kaksi uutta polttimoa kirjattuna kirjeenä, joten noin viikon odotus riitti. Sen aika polttimon virkaa teki kuitenkin PY21W-hehkulankapolttimo.

Samalla puuhatessa tuli myös laitettua yksi vasemman sisälokasuojan etupuolikkaan kiinnitysnasta paikalleen. En tiedä kuinka kauan se on sieltä puuttunut, mutta sen verran oli kurainen lokari päälipuolelta, että piti ottaa se kokonaan irti ja puhdistaa. Merkkiliikkeestä maksutta saamani nasta ei kyllä ollut oikeaa kokoa. Ainakin se nastan lautanen oli liian pieni, eikä tainnut pituuskaan olla riittävä. Sinne se nyt kuitenkin meni ja aika näyttää kauanko kestää siellä vaiko ollenkaan.

Tuli myös samalla tarkistettua rengaspaineet (2,55 bar) ja lisättyä vähän eturenkaisiin, jotta ollaan tavoitepaineissa, 2,65 bar:ssa. Mittasin myös kulutuspinnan, joka oli keskellä rengasta varsin tarkkaan 5,0 mm. Edelleen ulkosyrjä on kuluneempi, mutta mihin se siitä kesken kaiken muuttuisikaan. Pääasia, ettei hirveästi ole kulunut lisää. Noin 6000 km:n matkalla on eturenkaiden pinta kulunut 1,4 mm. Alkaisiko tuo kuluminen nyt asettua, kun renkaat lähenevät käyttöikänsä loppua.

Vanteet pitäisi vielä putsata, kun tuota jarrupölyä tulee aivan hirvittävästi. Kun muuten kuitenkin toimivat, eivätkä vingu, niin en ole katsonut aiheelliseksi lähteä kokeilemaan toisenlaisia paloja.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa RSS-syöte Seuraa minua Twitterissä